A menüpont kiválaszátása után a következő párbeszéd ablak jelenik meg:
A megjelenő ablakban a Templates listából a Class Library elemet kell kiválasztanunk. A Name mezőbe azt a nevet kell írni. Ez a név lesz az a névtér, amin keresztül el tudjuk majd érni a DLL függvényeit.
2. Lépés: a Dll metódusainak megírása.
using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleAppLibrary { public class Game { static Random r = new Random(); public string GenerateWord(int iLen) { string sSecret = ""; for (int i = 0; i < iLen; i++) { int iKey; char cLetter; do { iKey = r.Next(65, 65 + (2 * iLen)); cLetter = (char)iKey; } while (sSecret.Contains(cLetter.ToString())); sSecret += cLetter; } return sSecret; } public void Evaluate(string ASecret, string AAnswer, out int ABlack, out int AWhite) { // kimeneti valtozok inicializalasa ABlack = 0; AWhite = 0; for (int iCnt = 0; iCnt < AAnswer.Length; iCnt++) { // hanyadik pozicioban szerepel a valasz iCnt-dik // eleme a titokban int iPos = ASecret.IndexOf(AAnswer[iCnt]); if (iCnt == iPos) { ABlack++; } else if (iCnt > -1) { AWhite++; } } } } }
Ezután a megjelenő párbeszéd ablakban a Project fülre kattintva ki kell választani a DLL-t, majd OK gombot kell nyomni.
Ezután a Solution Eplorer-ben a References ág kiegészül az újonan hozzáadott DLL referenciájával.
... using ConsoleAppLibrary; namespace ConsoleApplication2 { class Program { static Game game = new Game(); static void Main(string[] args) { ... sSecret = game.GenerateWord(iLen); ...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése