A menüpont kiválaszátása után a következő párbeszéd ablak jelenik meg:
A megjelenő ablakban a Templates listából a Class Library elemet kell kiválasztanunk. A Name mezőbe azt a nevet kell írni. Ez a név lesz az a névtér, amin keresztül el tudjuk majd érni a DLL függvényeit.
2. Lépés: a Dll metódusainak megírása.
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace ConsoleAppLibrary
{
public class Game
{
static Random r = new Random();
public string GenerateWord(int iLen)
{
string sSecret = "";
for (int i = 0; i < iLen; i++)
{
int iKey;
char cLetter;
do {
iKey = r.Next(65, 65 + (2 * iLen));
cLetter = (char)iKey;
} while (sSecret.Contains(cLetter.ToString()));
sSecret += cLetter;
}
return sSecret;
}
public void Evaluate(string ASecret, string AAnswer, out int ABlack, out int AWhite)
{
// kimeneti valtozok inicializalasa
ABlack = 0;
AWhite = 0;
for (int iCnt = 0; iCnt < AAnswer.Length; iCnt++)
{
// hanyadik pozicioban szerepel a valasz iCnt-dik
// eleme a titokban
int iPos = ASecret.IndexOf(AAnswer[iCnt]);
if (iCnt == iPos)
{
ABlack++;
}
else if (iCnt > -1)
{
AWhite++;
}
}
}
}
}
Ezután a megjelenő párbeszéd ablakban a Project fülre kattintva ki kell választani a DLL-t, majd OK gombot kell nyomni.
Ezután a Solution Eplorer-ben a References ág kiegészül az újonan hozzáadott DLL referenciájával.
...
using ConsoleAppLibrary;
namespace ConsoleApplication2
{
class Program
{
static Game game = new Game();
static void Main(string[] args)
{
...
sSecret = game.GenerateWord(iLen);
...





Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése